Az új MPS megörökölte elődje 260 lóerős motorját, amelynek fogyasztását különböző módosítások során sikerült átlagosan 0,5 literrel csökkenteni. Továbbra is szem előtt tartva a gazdaságossági és takarékossági szempontokat színrelép a Mazda start-stop technológiája, amely első ízben a 2.0 literes DISI benzinmotorral szerelt Mazda3-ban fog megmutatkozni. A Mazda3 új rendszere révén akár 14%-os üzemanyag megtakarítást érhet el a korábbi Mazda3 modellhez viszonyítva. Az új rendszer egyik kiemelkedő tulajdonsága, hogy a motor újraindítása nagyjából feleakkora időt igényel, mint a versenytársak hasonló megoldásával működő konkurens modelleké.
Mazda3 MPS
Mazda3 MPS
Mazda3 MPS
A Mazda CX-7 modellfrissített változatát is bemutatják az autószalonon. A ráncfelvarráson átesett modell a továbbiakban dízelmotorral is rendelhető lesz, amely a Mazda6-ból ismerős MZR-CD 2.2 literes, közös nyomócsöves turbódízel 173 lóerős változata, 400 Nm-es maximális forgatónyomatékkal. Az erőforráshoz csatlakozó új katalizátoros rendszer segítségével a széndioxid kibocsátása 199g/km szintre csökkent. Az utastérbe beköltözött egy nagyfelbontású képernyővel kombinált navigációs rendszer, az aktív biztonságot pedig az új holttérfigyelő rendszer és a vészfékezési jelzőrendszer (ESS) növeli tovább. A CX-7 futóműve és karosszériája is apróbb módosításokon esett át, merevebb vázszerkezet és új lengéscsillapítok segítik elő a teljesebb zoom-zoom élményt.
Miert 'odzkodnak a mai gyartok az osszkerektol? adott egy ilyen brutalis kis szornyeteg... oszt FWD... :(((
Gyanítom az annyira drágítja a gyártást, hogy egyszerűen nem éri meg. Ki venne 10 millióért Mazda3-at :)